Přeskočit na obsah

📜 Reklamační řád

Pro smlouvy o dĂ­lo (opravy, Ăşpravy a ĂşdrĹľba)
SpoleÄŤnost: 214 Technology s.r.o.
IÄŚ: 179 48 169
Adresa: BrnÄ›nská 4214/98, 796 01 ProstÄ›jov
Platnost: od 16. 1. 2023


Článek 1 – Úvodní ustanovení

Reklamace (práva objednatele z vadného plnění) musí být uplatněny v souladu s tímto reklamačním řádem a platnými právními předpisy (zákon č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník, zákon č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele). Tento reklamační řád se nevztahuje na zhotovení věci na zakázku.


Článek 2 – Uplatnění reklamace

Reklamaci lze uplatnit:

  • V provozovnách zhotovitele.
  • V sĂ­dle nebo mĂ­stÄ› podnikánĂ­ zhotovitele.

Pokud je obtížné dopravit dílo k reklamaci (např. zamontované dílo), zhotovitel posoudí vadu po dohodě na místě nebo jiným způsobem.


Článek 3 – Lhůta pro uplatnění práv

  • ZjevnĂ© vady: Nutno oznámit pĹ™i pĹ™evzetĂ­ dĂ­la.
  • SkrytĂ© vady: OznámenĂ­ bez zbyteÄŤnĂ©ho odkladu, nejpozdÄ›ji do dvou let od pĹ™edánĂ­ dĂ­la.
    Včasné uplatnění reklamace je podmínkou jejího uznání.

Článek 4 – Vyřízení reklamace

  • RozhodnutĂ­ o reklamaci: Ihned, sloĹľitÄ›jší případy do tří pracovnĂ­ch dnĹŻ.
  • VyřízenĂ­ reklamace: Do 30 dnĹŻ, pokud nenĂ­ dohodnuta delší lhĹŻta.
  • ZákaznĂ­k obdrží pĂ­semnĂ© potvrzenĂ­ o reklamaci.

Článek 5 – Práva z vad

  • PodstatnĂ© porušenĂ­ smlouvy: NáhradnĂ­ dĂ­lo, oprava, sleva, odstoupenĂ­ od smlouvy.
  • NepodstatnĂ© porušenĂ­ smlouvy: Oprava nebo sleva.

Článek 6 – Zpracovaná věc

Pokud dílo obsahuje zakoupené součásti, reklamace těchto součástí se řídí pravidly pro spotřební zboží.


Článek 7 – Záruka za jakost

Pokud byla poskytnuta záruka za jakost nad rámec zákona, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem nebo záručním listem.


Článek 8 – Náklady a řešení sporů

Neoprávněná reklamace: Možnost mimosoudního řešení sporů (např. www.vasestiznosti.cz).

Oprávněná reklamace: Nárok na úhradu vynaložených nákladů.